Nowe logo Centrum Kultury i Sportu
Centrum Kultury i Sportu w Skawinie ma nowe logo. Jego autorami są grafik Kazimierz Zajda oraz Karolina Kozanecka, zastępca dyrektora instytucji. Wybrano je w listopadzie 2015 roku. Jak tłumaczą w CKiS, logo nie wymagało żadnych nakładów finansowych – stworzyli je pracownicy w ramach swoich obowiązków.
– W pierwszym etapie wszyscy pracownicy Centrum Kultury i Sportu w Skawinie zapoznali się z propozycjami nowego logotypu (wstępne szkice). Propozycje oceniane były w skali od 1 do 5. Szkice najlepiej ocenione stały się punktem wyjścia do końcowych projektów, których powstało również kilka. Te ponownie zostały poddane konsultacjom międzydziałowym – wyjaśnia Anna Zając-Gut z Działu Marketingu i PR.
Jak podkreśla Anna Zając-Gut, CKiS pragnie się rozwijać i unowocześniać. Instytucja ma iść z duchem czasu i zmieniać się zgodnie z oczekiwaniami swoich odbiorców. – Nowe logo jest kolorowe, złożone z kwadratów, co ma symbolizować złożoność, a zarazem różnorodność oferty CKiS. Każdy kolor, każdy kwadrat, każdy element to inny aspekt bogatej oferty Centrum.
W logo należy szukać sportu, kultury, basenu i ich wzajemnych powiązań. Hasło logotypu to „atrakcje do kwadratu”.